Reklamation

Reklamation

Vi på Globetrotter hoppas att du har haft en fin resa, och att du är nöjd med hotell och personal. Om du har synpunkter är du välkommen att skriva till oss.

För att kunna ge ditt ärende en rättvis bedömning är flera personer involverade i vårt svar. Detta innebär bl.a. att dina synpunkter vidarebefordras inom företaget, och vi vill därför ha skriftliga reklamationer. Vi har också behov av viss grundläggande information, och ber dig att använda formuläret nedan. Notera att vi behöver din reklamation senast två månader efter hemkomst för att ha en möjlighet att följa upp den.

Om du inte vill använda vårt webbformulär kan du e-posta din reklamation till info@globetrotter.se eller skriva till:
Globetrotter, Rålambsvägen 17, 105 20 Stockholm.

Om du har frågor - ring oss på telefonnummer: 08-506 115 00. Våra telefontider är vardagar kl. 09.00-17.30.

* = obligatorisk